خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1403/03/19 - 09:08
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
بیگدلی مطرح کرد:

ضرورت تکمیل پروژه احداث بیمارستان رسول اکرم(ص) خدابنده

نماینده خدابنده در مجلس دوازدهم، ضمن تشریح مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان این منطقه وجود دارد بر ضرورت تکمیل پروژه احداث بیمارستان رسول اکرم(ص) خدابنده و تامین نیروی پزشک در این شهرستان تاکید کرد.

احمد بیگدلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به مشکلاتی که در حوزه بهداشت و درمان حوزه انتخابیه‌اش وجود دارد، گفت: وضعیت حوزه بهداشت و درمان این منطقه در 3سال اخیر به هیچ وجه مطلوب نبوده است و لازم است که بهبود این حوزه را به طور جدی پیگیری کنیم.

نماینده خدابنده در مجلس شورای اسلامی، در بیان راهکاری که برای برون‌رفت از این وضعیت ارائه داد، تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که انجام داده‌ایم در تلاش هستیم با کمک وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در جهت رفع مشکلات این بخش تکمیل بیمارستان رسول اکرم(ص) در دستورکار قرار گیرد.

وی یادآور شد: پروژه ساخت این بیمارستان از سال 97 کلنگ‌زنی شد اما متاسفانه بعد از اتمام مجلس دهم اجرای آن به خوبی پیش نرفت.

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، تاکید کرد: نبود پزشک به ویژه پزشکان متخصص در این منطقه از دیگر موضوعاتی است که باعث بروز مشکلات جدی برای مردم شده است که در این راستا باید تکمیل بیمارستان رسول اکرم(ص) و تامین نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان را به طور جدی پیگیری کنیم./

پایان پیام

  • کد خبر : 379250
مرضیه جلیلی
خبرنگار

مرضیه جلیلی

آخرین اخبار